Genmab — September 2015
-
Her først champagne..og i respekt for en af de meget dygtige tidligere dedikerede Genmab-chatdeltager nu også zinfandel.

-
Ja Mcjean..De har været kolde ind til videre.
-
Det kunne også være ham, men jeg tænkte nu mest på Akademikeren.
-
Har haft en stålfast tro på casen selv når det så allermest håbløst ud.
-
Surt man ikke fik suppleret lidt idag
-
Der er masser af tid til at komme ind.
-
Glæder mig...føler aktien er ret sikker...har 40% i porteføljen er det for risikabelt
-
-
Genmabs skygge i USA har vist ikke megen bevågenhed :http://finance.yahoo.com/q?s=GMXAY
-
Du er en rigtig mand solsen.....jeg er ret ny i det her...har på fornemmelsen at mine 620 er småting i forhold til jer
-
Så napper jeg sgu et par hundrede mere i næste uge hvis kursen er der
-
Jeg ligger også lidt voldsomt til. Solgte biometri. Købte flere Genmab oven på alt mit fiskeri. Syntes at den lå lige højrebenet. Det blev så heldigvis bekræftet i aften.
-
til
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind