Genmab — September 2015
-
mon ikke også den højere shortinteresse i GEN kan have noget at gøre med den højere interesse for aktien i udlandet?
-
Det er dog ikke min fornemmelse, at short niveauet i GEN er i nærheden af de shorts, der er placeret i US biotech aktierne
-
det kunne sagtens være forklaringen. Det giver spredning i investeringen generelt og i GEN's specifikke tilfælde er voldsomt meget af værdien bundet på på det ene medikament
-
JKY - ja, det tyder gevaldigt på det. Begge to må ligge solidt i rødt på deres positioner
-
vi skal såmænd have fyldt noget mere på klinikken. I grunden har GEN jo kun startet humax-tf-adc op i løbet af de sidste 7-8 års tid
-
Det er først når medikamenterne viser klinisk effekt, at værdien bliver seriøs. Se bare på dara!
-
Vi kan håbe på, at Jan & Co. har fundet nogle rigtig gode kandidater i mellemtiden. Det er ikke meget de har fortalt os om dem indtil videre
-
Jeg håber meget at Jan laver en post ASH update som den i 2012. Det var stort dengang og i dag. Tjek lige side 50 her: http://ir.genmab.com/common/download/download.cfm?companyid=AMDA-KPIBN&fileid=622131&filekey=1B0F55CB-AE2D-42B3-ACD9-5DF2B4C5AAD6&filename=Genmab_Post_ASH_Seminar_2012.pdf
-
og til forskel fra den gang, er der kolde kontanter i krigskassen til at sætte forsøgene igang. Mon ikke GEN efterhånden er klar til at køre forsøgene hele vejen gennem fase II på egen hånd?
-
Skal vi nu se grønne tal
-
Jeg kommenterer på BørsenPlay omkring de ventede jobtal. http://play.borsen.dk/social/55e93be0ac79c95260fa3295
-
Ja..Hvad skal man sige?. Det kan gå op eller ned. Vi overlever det hele - især med Genmab i porteføljerne.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind