Genmab — September 2015
-
Der ikke noget skriv! Det er en forveksling med det Kerrisdale sendte ud om Bavarian.
-
Det kan jeg godt forstå. Skrivet var forfattet af Skat's kontrolgruppe for aktieudbytter og offentliggjort i Ugens Rapport under de gule sider. Saftige sager!
-
Mere guf for Genmabab: http://www.proinvestor.com/investornyt/277183/astrazeneca-investerer-i-genmab-partner
-
altid kun ved 15-20-25 % osv.
-
Nice - tak for det Helge. Forrygende at der nu er kapital til at føre Humax-TAC-ADC videre i klinikken
-
som shorter ville jeg meget nødigt gå op imod en spiller af Fidelitys størrelse. Men som man siger; den sidste idiot er jo ikke født endnu
-
Jeg tror at BC tager et play ud over en række biotekselskaber uden at skelne specielt til de enkelte cases. De kan jo som så mange andre gøre mene at sektoren generelt er kommet alt for højt op i pris.
-
gør,
-
Og det kan være at BC er glade for eksempelvis Zealand eller Bavarian og så siger de vil have en neutral risiko. så går de long den ene og shorter genmab for at neutralisere branche og markedsrisiko
-
Der findes uanede årsager
-
Jeps.
-
Det er som det er
Har dog selv lige taget lidt profit i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind