Genmab — August 2015
-
Ok, tak. Godkendelsen forventer jeg ikke umiddelbart for tidligst i november. Har bare lige 100k jeg overvejede en kort sats med, såfremt I tænkte, det kunne være det værd. Har allerede godt fyldt op i depotet, så jeg går ikke umiddelbart glip af en eventuel nyhed
-
meget er indregnet og volatiliteten i markedet er stor. Ifm et kort play tror jeg at medarbejdersalg af aktier kan påvirke negativt
-
så vidt jeg kan bedømme, er vi stadig et stykke vej fra en evt. early termination af dara-kombo-R/R studierne, så nyhederne er nok et stykke væk
-
et opkøb af GEN må vi vel næsten også antage er skudt et stykke ud i fremtiden med Jans salg af aktier
-
PR ligger en en integreret del af btd programmet. Det vil være en kæmpe overraskelse (for mig i hvert fald), hvis ikke GEN får PR
-
Medarbejdere må altid sælge. Det er først i det øjeblik, at de bliver insidere, at de ikke må
-
Du kan meget vel have ret. Jeg kan jo også bare kun gætte
-
-
Det er sin sag at fange den overordnede udvikling med de hop, aktien tager hver dag
-
Den er ikke nem hverken intraday eller på et par dages sving.
-
Hvis jeg nogensinde skulle gearer "max" i en aktie, så ville jeg vælge en aktie i en stærkt stigende trend i nogenlunde roligt overordnet marked.
-
Den slags er der så ikke mange af for tiden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind