Genmab — August 2015
-
Er det kommet nogen formodninger om regnskabet d. 11?
-
Jeg tænker, vil følger får det, hvis regnskabet er dårlige end forventet, vil vi så se en stor nedtur?
-
Jeg er inde i Genmab fra 603, og blev pludselig en anelse nervøs nu når den er nede omkring de 620 igen

-
Edit: Prøver lige igen (stavefejl).
-
Hvilke følger får det, hvis regnskabet er dårligere end forventet, vil vi så se en stor nedtur? Jeg har stop/loss på 610 og ved ikke om det er godt eller skidt, hvis den kun dykker hurtigt
ned og op igen. -
Forventningerne har du her fra Nordnet: "GENMAB (Q2)
Genmab venter i 2015 en omsætning på 650-725 mio. kr., driftsomkostninger på 600-650 mio. kr. og et driftsoverskud på 200-275 mio. kr. Likviditeten ved årets udgang ventes at udgøre mellem 2,6 og 2,7 mia. kr."
-
US slutter nede med ca 0,7% tror det bliver lidt af en redning for GEN. Det kunne have været slemt. Lige nu regerer renteforventningerne, og de mest risikable aktivklasser står først til klø
-
Men der kan være en rebound på vej til os
-
Regnskabet bliver et non-event, men Jan har allerede lovet info om rekruttering i dara studierne - og han har fået en god vane med at sende nyheder ud omkring Q meddelelserne
-
Er der efterhånden nogen, der tror på at gsk kan nosse sig færdig til noget autoimmunt på arzerra?
-
Eller skal vi sige tak for udbetalingen til fabrikken og glemme alt om de uduelige døgenigte ?
-
Der er i burde ikke være noget i regnskabet som kan overraske markedet - altså undtagen Børsens journalister.
-

-
Vi har endnu ikke fået kurspåvirkende nyheder, og vi er vel endnu i limbo frem til dara godkendelse
-
Sådan er det bare.
-
Jeg var dog noget overrasket over det voldsomme ryk op mod 690'erne i starten af måneden, og håber på noget nyt til at understøtte videre fremgang
-
....og hvor pokker bliver alle IND'erne af!?
-
Jeg undrer mig sjældent over kursbevægelser i biotek.
-
Er ret rummelig over for den slags.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind