Genmab — Juli 2015
-
646,50.
-
-
@Mcjean - ja det kan du have ret i. Men J&J og Gilead er begge nogen jeg kan leve med - hvis de skal blive enige. J&J er lige blevet snydt for PCYC og bød var det 17,5 mia USD. Gilead har også en bugne kasse, og vil med Genmab kunne købe sig i front på et område de gerne vil blive større på.
-
Men jeg kan bare ikke i min vildeste fantasi forstille mig at der kommer nogen og byder 1800+ altså en faktor 3 fra nuværende kurs. Så kan vi godt blive enige om Novod siger ca. 8-900kr fair kurs. Men så der stadig langt til 1800 kr. Jeg har været med siden kurs 80 og inde og ude. Men der snakkede vi om ved kurs 200 at 5-600 kr kunne være fedt. Men vi har også snakket om kurs 1000 i 2020. Så hvis det først er realistisk med kurs 1000 i 2020 når topsalg begynder, så der sikkert mange der vil sige
-
Det heder kursmanipulation, men læs nu ROI's glimrende tanker. Der vil jo ikke komme noget lille pip fra den del som udgør GS & AB, som udgør 80-90% af al aktivitet i Genmab. Pippet vil ikke komme før det er for sent, hvilket i øvrigt sker i rigtig mange overtagelser........hug til og conquer, intet nyt i det. ROI's tanker om GS og Merrild giver stof til eftertanke, det virker meget mærkeligt især efter J.W sidste investormøde i selveste GS.
-
Hvordan harmonerer det med at ATP reducerer af hensyn til deres egne principper?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind