Genmab — Juli 2015
-
He..he Mcjean. Dobbelt op fra nuværende niveau slår da ikke BAVA, som var min topraket.
Men indrømmet et sådant bud giver baghjul til mine fusere i oliesektoren. Nu må vi se om vores QEC endelig kan komme ud af starthullerne. 
-
Her min seneste opgørelse over kursmål. Anfør gerne, hvis nogle af dem er ændret..
Danske: 700,-
Nordea: 815,-
Carnegie: 695,-
ABG: 655,-
Nordic Biotech: 986,-
Deutche: 640,-
Merrill: 626,-
Goldman: 443,-Lidt bemærkelsesværdigt er de to sidste (og laveste) investeringsbank for henholdsvis Gilead og J&J..
-

-
Efter ATP har meldt ud de har nået deres mål og sælge sig ud så ser vi ikke disse blokke på 15-20k spredt ud på et par kr. Gad vide hvorfor de lige nøjagtigt sælger sig ud af indflydelse fremfor at blive lige over 5%, måske fordi de ved at bud vil komme og at de anonymt så kan sælge resten ved bud uden at virke dobbelmoralsk?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind