Genmab — Juli 2015
-
Q&A er d. 12. august.
-
yep enig, men hvis ledelsen siger god for buddet ligesom statoil gjorde så kan det fange de private aktionærer og de bliver sorteper og får kun almisserne fra købsboet. Nu tror jeg ikke selv på dette scenarie her da prisen er for lav men så lad os lege med 1200kr. Dem som mener det er 2000kr. vil altid blive skuffet men et bud på 1200kr. er ikke urealistisk hvis de vælger strategien at
byde flere gange i stedet for knock socks! -
I dette leje kan de måske skaffe 90% hvilket vil være en katastrofe, men det sker altså ret tit at prisen ikke afspejler den sande værdi, men det kræver selvfølgelig at bestyrelsen og ledelsen siger god for buddet på 1200kr. og så har vi problemerne, men jeg tror det må være en del højere for at tilfredsstille storaktionærerne.
-
Og med hensyn tl al den diskution der foregår om Genmab bliver opkøbt... så tror jeg ikke på det og specielt ikke ikke med de overtageses kurser(1800) der snakkes om.. tror og håber at vi der er langsigtede kan få et langt bedre afkast på 5års sigt dr langt overstiger alles forventninger... J&J har bestilt ufattelige mængder DARA hos 3 CMOèr Q4-15 og hele 2016 så de har vel en formodning om det kommer i brug..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind