Genmab — Juni 2015
-
kan ikke lade sig gøre
-
Lad os sige du har for 100.000 kr. og låner 100.000 i banken for at købe 100.000
-
Du sælger så 100.000 igen for at betale banklånet. Du har den samme mængde genmab men ender med at realisere en del af skatten
-
Jeg har selv en kæmpe portion genmab privat med GAK omkring 50.. Jeg rører dem ikke før hele selskabet bliver solgt. giver ikke mening at betale 42 % af alle mine aktier
-
Tak 89, okay så lader jeg være med at bryde mit hoved på den type konspirationer. Jeg tænkte bare, at der kunne ligge noget i at supplere, for at bringe gennemsnitskøbsprisen op.. Hvis nu man tror fuldt og fast på at den stiger.. kan der ikke ligge en "sikkerhed" i at det er skattekroner der barberes af?
-
barberes af, hvis den ikke stiger..
-
Jeg har intet problem med at lade den fylde 25 % Nohope.
Hvis det er Protector Forsikring din dejligt sarkastiske bemærkninger omhandler 
-
Min kommentar til Exiqons nye platform: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=72674
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind