Genmab — Juni 2015
-
Investorerne kigger mere langsigtet og på science i USA hvor i Europa mere på Financials osv.
-
Måske en ren US listing med tiden i stedet for kun en ADR
-
De spørger hvor Dara passer ind i NHL da langt mere crowded marked. Jan siger de der er mega stort need i refractory delen. Og Dara har virkelig gode prækliniske her som monoterapi
-
eksempelvis i DLBLC er der intet i R/R '
-
snakker AML, CLL, ALL etc. også
-
De tager kun patienter med i NHL studiet med høj CD38 expression
-
Development plan for TF-ADC: Amazing data. 25 % af patienter long term clinical benefit. et PR med høj tumor formindskelse. Phase II delen vil tage langt flere patienter ind. 10 i hver af de 8 indikationer. Håber meget mere til ASCO næste år.
-
SGEN er virkelig excited - så mon ikke de hopper med ind

-
End of Year vil de vise spændende prækliniske ting
-
De skal bare lave 1 til Dara og de er det næste Regenerion !
-
Præsentationen er slut nu. Det er uden tvivl den bedste præsentation jeg har hørt siden jeg startede med at følge Genmab i 2010. Det er et must lytte for alle genmab interesserede. Hvis ikke GS opjusterer kursmålet snart må han være skør !
-
Og nu har vi været efter GS så vil jeg også lige rose dem for et virkelig godt format med virkelig godt spørgsmål fra deres analytiker osv. Jeg er en rigtig tilfreds og træt mand nu.
-
Til de morgenfriske i morgen kan i læse hele min liveblogging her : http://www.proinvestor.com/chathistory/-25/genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind