Genmab — Juni 2015
-
Er der nogen med adgang, der vil give et kort referat af denne artikel http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/114128/artikel.html?
-
-
Er på vej i seng, så ganske kort. Potentialet er større en mange analytikere regner med, fordi Dara sandsynligt vil blive brugt som vedligeholdelsesbehandling.
-
Der vil komme mere forsigtige investorer ind i aktien, når godkendelsen kommer om 3-4 måneder. Danske Capital tror på et topsalg på over 5 milliarder på de næste 5-7 år.
-
Novod citeres også for det om vedligeholdelsesbehandling. Derved kan kursen løftes til 1200 ved en fuld vurdering af potentialet i Dara.
-
En købsbejler skal altså op over dette beløb.
-
Det var så lidt. Fed artikel i øvrigt. Godnat herfra. Vi snakkes ved i morgen.

-
SGEN går også til den
http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article7774739.ece -
de 1200 er deres M&A scenario i dag
-
dvs. hvad genmab burde opkøbes til hvis bud i morgen
-
Nogen som holder mig ved selskab eller lytter jeg til GS alene ?
-
Det kører som Q&A
-
spændende
-
immunooncology var vildt til ASCO jf. Jannsen
-
jf. Jan - genmab langt med fremme med duobody/immonuoncology siger Jan
-
Doctors var imponeret over Dara data
-
Maximum speed on Dara in everything
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind