Genmab — Juni 2015
-

-
Florian Schönharting er saftsusme positiv på Børsen Play i går. Ser først klippet nu.
-
Han sagde vist næsten det samme i 2010. Da havde han bare ikke noget at bygge det på.
-
Jeg er på Børsen Play om 15 min. omkring Anonymes ageren i aktien.
-
Helge lad nu for guds skyld være med at komme med alle mulige søgte teorier om at anonyme manipulerer kursen - at de handler for shortsælgere osv. det vil være så pinligt
-
det er bare at fortælle at anonyme er de største og dem med flest penge og derfor følger aktien oftest hvad de gør
-
Ja det gør han. Jeg mener bare at Florian også var bullish i 2010.
-
Det har han med rette været hele vejen igennem.
-
Hvorfor skulle jeg dog gøre det 89.
-
Netop fordi "Anonyme" dækker over flere aktører, så kan man absolut ikke udlede ret meget af statistikken. Dette her er en stor og likvid aktie.
-
I eftermiddag er Jan på i Børsen 13,10 og 14,35 er en fra Kræftens bekæmpelse som uddyber omkring Genmab og ASCO.
-
Artiklen fra Videnskab.dk handlede det om TF-ADC ?
-
Det stod vel ikke specifikt hvilket stof det var.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind