Genmab — Juni 2015
-
Vedr. kursen: som jeg også prøvede at beskrive i sidste uge så har det tit undret mig, at når eks. en virksomhed kommer ud med et godt regnskab og alt spiller lige efter forventningerne så falder kursen den første dag for så derefter at rette sig og gå nordpå.
-
"Sell on facts".
-
Min kommentar i Millionærklubben i morges:http://www.radio24syv.dk/programmer/millionaerklubben/11626911/millionaerklubben-01-06-2015/
-
33,50 min. inde.
-
Jep sukker. Også derfor jeg syntes det giver god mening at man sender sBLA for Dara+LenDex fra det 560 patienter store phase III studiet og så anmoder on at få PomDex label oveni baseret på de 150 patienter
-
ikke meget kursen driver
-
Solsen som jeg forstod programmet var det et gratis program J&H gavde
-
J&J*
-
Altså at de ville give Dara gratis til patienter der virkelig var i nød (som en slags markedsføring af Dara). Tror på ingen måde det kan give noget salg af betydning anyways for de kan ikke få reimbursment så det er jo kan patienter der i så fald selv kan betale for behandlingen
-
Er jeg den eneste der savner lidt kød på HexaBody snart ?
-
DAX hjælper os heller ikke i dag
-
Exiqon var BTW lige oppe at kysse 13,3 i åbningen. 13,1 nu. Jeg siger 20,0 i luk 31/12
-
Så er det jo godt vi ikke ejer sådan noget bras

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind