Genmab — Juni 2015
-
Det gjorde han.

-
Sukker vi fik jo at vide at Dara+Len+Dex phase III studiet allerede er færdigrekrutteret
-
Jeg tror det er mere sandsynligt at når man har fået topline data og filer i den indikation at man så ansøger om at få Pomalyst med også oveni Revlimid. De 2 stoffer minder om hinanden
-
minder jo lidt om da man søgte på clurambucil med arzerra på phase III og så tog Bendamustine med oveni på phase II data
-
DB er det danske? troede det var Deutsche Bank og danske hed DDB (den danske Bank)
-
Vedr. kursen: som jeg også prøvede at beskrive i sidste uge så har det tit undret mig, at når eks. en virksomhed kommer ud med et godt regnskab og alt spiller lige efter forventningerne så falder kursen den første dag for så derefter at rette sig og gå nordpå.
-
"Sell on facts".
-
Min kommentar i Millionærklubben i morges:http://www.radio24syv.dk/programmer/millionaerklubben/11626911/millionaerklubben-01-06-2015/
-
33,50 min. inde.
-
Jep sukker. Også derfor jeg syntes det giver god mening at man sender sBLA for Dara+LenDex fra det 560 patienter store phase III studiet og så anmoder on at få PomDex label oveni baseret på de 150 patienter
-
ikke meget kursen driver
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind