Genmab — Maj 2015
-
Bulder, hvad sker der så her den 31.5 "Assessing clinical response in multiple myeloma (MM) patients treated with
monoclonal antibodies (mAbs): Validation of a daratumumab IFE reflex
assay (DIRA) to distinguish malignant M-protein from therapeutic antibody.
(Abstract 8590) C. McCudden, A. Axel, D. Slaets, S. Frans, J. Bald, J. M.
Schecter, T. Ahmadi, T. Plesner, K. Sasser" -
Torben Plesner er meget begejstret mand. Det formoder vi alle samme, at han har grund til at være.

-
Yep men retorisk synes jeg ikke de involverede parter har været helt oppe at "ringe" op til ASCO, jeg tror data i mono godt kan skuffe nogle med en respons på omkring 23-25%, men jeg kan jo tage helt fejl. Jeg tror at ved 35% så var ansøgningen sendt for længe siden, er der ingen andre der tænker det?
-
Fra Nordea:
Genmab (Buy)
Møde med CEO underbygger vores positive holdning
Efter et møde i dag med Genmabs CEO er vi blevet yderligere bekræftet i, at vi vil få stærke data på selskabets hovedprodukt at se om en uges tid, når der er konference i den amerikanske cancerorganisation. Det underbygger vores positive holdning til
aktien. -
Fra Q&A: You can expect four abstracts on dara data and a HuMax-TF-ADC abstract, one on HuMax-AXL-ADC and an abstract from Gilead on ofatumumab plus Idealisib. As communicated yesterday the abstract on the Phase 2 daratumumab monotherapy study will be released on May 30th and not tonight.
-
Ansøgningen om dara er jo indregnet i resultatforventningerne for i år. Ergo, Genmab er temmelig sikker i sin sag. Plesner som har arbejdet med lægemidlet siden 2007 og stået bag nogle af de første test på mennesker siger ""Det er håbet, at vi vil se et virkeligt stort spring opad i patienternes levetid og måske på et tidspunkt se nogle patienter helbredt," Er Plesner jubelidiot? Det tror jeg bestemt ikke. Han ved, hvad han taler om:-)
-
Ja Celsius. Det sagde han i en artikel i "Dagens Medicin".
-
Endnu et Plesner citat "Torben Plesner fortæller, at de lægemidler, der er introduceret til behandling af knoglemarvskræft inden for de seneste 15 år, har øget levetiden for patienterne fra tidligere 2,5 år i gennemsnit til nu omkring 7,5 år i gennemsnit.
"Kan vi med Daratumumab få det til at rykke yderligere op, og det tror jeg, vi kan, så vil det være fantastisk," siger han."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind