Genmab — Maj 2015
-
Selskabsvedtægter for Genmab A/S dateret den 20. maj 2015 er blevet
offentliggjort. Selskabsvedtægterne er tilgængelige på Genmabs hjemmeside:
http://ir.genmab.com/releasesDK.cfm -
Det var da ikke ligefrem en munter debat I havde gang i igår eftermiddags! Skuffende dag eller ej, så skal det være tilladt at være skuffet når ens investering ikke performer som forventet, selv hvis forventningerne har været urealistiske. Skuffelser gør os kritiske, og det lærer man af, og bliver en bedre investor. Om gogenmabs indlæg bidrager viden og intelligens, syntes jeg er underordnet, så længe det ikke er ødelæggende og "trolling" som Advokaten, goodwrench mm.
-
Jeg syntes indlæggene var meget ødelæggende og usaglige. Dette er et debatforum, hvor der diskuteres - og gerne med dem med indsigt. Frustrationer og skuffelser bør i min bog ikke debateres, men holdes for sig selv. Det er en del af det at være investor i biotek.
-
Enig legolas. Men jubel og lykønskninger hører helt sikkert til... Jeg kan ikke sige hvad det var med gogenmab som var irriterende, syntes bare han ødelagde debatten
-
Jeg forstod godt din irretaton, men ville ikke bidrage, da der var andre, som repræsenterede mit budskab. Et debat forum bør bruges til at battle indsigt og muligheder og "jer" med indsigt gør det sgu godt. Jeg frygtede lidt i går, det ville blive ødelagt. Lad os se frem mod ASCO

-
Det er helt fair at være kritisk overfor selskabet. Men at sidde og være kritisk over aktiekursen giver ikke mening. Vi er alle herinde langsigtede genmab investorer, så er det altså irriterende at se folk skrive frustrationsindlæg over en aktekurs som var nede med -1,5 % og dagen inden havde forventninger om store stigninger hver eneste dag... Enig med Fantomas. Vi skal holde en god tone
-
Har åbenbart ikke fulgt rigtigt med i timen. Denne chat er jo nørdernes paradis og der er yderst sjældent fnidder og man er gode til at gå efter bolden - ikke manden.
-

-
Ok.
-
Mig og Jan siger nej til overtagelse. Vi har over 10 % tilsammen - eller tæt på

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind