Genmab — Maj 2015
-
Valeant er mega spændende. Se Bill Achmans presentation af den her: http://pershingsquareholdings.com/media/2014/09/Ira-Sohn-2015-Presentation.pdf
-
Det er fint nok.:-)
-
Vi har årene foran os.

-
Du er lidt sindssyg. I går mente du vi skulle stige hver dag indtil asco og nu mener du det bliver nogle hårde dage.. ? er du 12 år gammel eller sådan noget
-
Snak ordenligt, du er fra 1989. Ja jeg mener vi bør stige hver dag indtil Asco, og da aktier disse dage falder trods gode nyheder kan det godt blive nogle hårde dage. Prøv at juster din tone i stedet for at kalde andre for 12 årige og sindssyge. Det er dig der fremstår umoden.
-
Nej det er dig der ødelægger en ellers rigtig god debat men dine humørsvingninger etc. etc. Forstå nu at markedet indregner nyheder de kender inden de kommer. dvs. markedet har allerede indregnet en del fra J&J dagen. Samtidig kom der lige 1 % ekstra aktier i omløb i går fra medarbejdere som skal sælges ud i stor stil. Det presser altså kursen nedad. Det er dynamikker enhver bare lidt smart investor forstår. Men du virker fuldstændig uvidende. "Jeg tror vi skal op hver dag"
-
"nej nu skal vi ned hver dag" stiger kursen 1% i morgen tror du garanteret vi skal op hver dag ... Disse intetsigende indlæg ødelægger debattens om er baseret på sober tone og intelligent indlæg og ikke de der Centa50, Advokaten, Goodwrench Borisz indlæg du kommer med. Du ville passe perfekt til Euroinvestor. Men nu skal du nok bare være glad jeg ikke er moderator her

-
@gogenmab - husk nu at det er en biotek aktie og den er allerede steget godt 60% og det er ikke en aktie med bioporto volumen eller lign. Udlandet (AA) er massivt inde i denne aktie og hvad de lige tænker fra den ene dag til den anden er fuldstændig ligegyldigt, medmindre du står foran et snarligt salg. Er du langsigtet er det fuldstændig ligegyldigt om kursen er 530 eller 590, blot fakta udvikler sig i fornuftig retning og det gør det i øjeblikket!
-
Helt enig Goose3.
-
Hold nu op et håbløst site hvor selv redaktøren bakker om skældsord og den adfærd IV1989 benytter sig af. Professionelt, hmm. I kan slippe for mig fra nu, jeg har hele tiden forholdt mig til aktien hvilket vel er standard for et debatforum... Jeg er vel næppe den eneste der har humørsvingninger på baggrund af aktion hvilket vel bare bunder i interesse.. Man skal åbenbart flyve rundt på en lyserød sky over hvor godt alt er i genmab for at måtte ytre sig herinde. Sund debat!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind