Genmab — Maj 2015
-
Det er altså hele J&J CEO der snakker højt om Dara i det interview

-
Jeg ved udmærket godt hvordan markedet hænger sammen, bare fordi jeg er ny på et brugersite betyder det ikke jeg er ny som investor. Jeg er skuffet når vi ikke stiger mere trods gode nyheder, da jeg forventer stigning dagligt indtil efter ASCO .. at være skuffet er vel subjektivt, og det er jeg i dag.
-
"jeg forventer stigninger dagligt" når man kommer med sådan et indlæg tyder det ikke på man er en gammel ræv i gamet

-
-
spændende
-
Der står det i hvert fald også tydeligt, submission planned this year

-
Desværre ikke noget specifikt, om genmab og janssens bispecific, men måske nogle hints! Side 15, 8 additional programs moving to the clinic, including two Phase 1 in 2016... Janssen har kun bispecific med genmab og MGD-011, som allerede er nævnt lige ovenover.
-
160 mio. kr. i kassen som følge af flere warrants udnyttet
-
de har over 3 mia. $ i kassen når 2015 går på hæld
-
$ var nok lidt overreageret.
-
Nå nu starter lebowitz og teamet
-
starter lige med cardio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind