Genmab — Maj 2015
-
Kan ikke lige se hvor problemet er?
-
Vi har fået bekræftet fra J&J at filingen kommer. Det er fuldstændig lige meget om det er i maj, juni, juli august for mit vedkommende. Nu ved vi fra hestens egen mund at den kommer og ikke kun fra Jan.... Så for mig er usikkerhed fjernet. Tidspunktet er ikke vigtigt
-
studiet var fuldt rekrutteret maj sidste år, så havde de 6 måneder opfølgning i november, brugte 2-3 måneder og annoncerede topline data i februar. Normalt bruger man så 5-6 efter toplinedata til at lave filingen så naturligt bør være juni-juli filing hvis vi skal følge statistikken
-
det er baseret på de phase II data de vil præsentere på ASCO
d -
Det er det planen hele tiden har været siden vi fik BTD
-
Fedt setup: http://edge.media-server.com/m/p/7c9tc824 med et helt panel af mennesker som man kan stille spørgsmål til og som kan svare etc.
-
hvorfor? vi har fået ene gode nyheder og aktien er endt i +... folk har virkelig for høje forventninger
-
Jeg er heller ikke skuffet. Det er ikke lang tid siden,
at vi bankede på kurs 500 ovenfra. -
J&J på Dara: http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000381199
-
gogenmab du er helt ny herinde... Undskyld jeg siger det, men du er den type der ville have sundt af at opleve et stort 20-25 % fald
Det er ekstremt vigtigt at vide hvordan markedet hænger sammen når man investerer i biotek -
Det er altså hele J&J CEO der snakker højt om Dara i det interview

-
Jeg ved udmærket godt hvordan markedet hænger sammen, bare fordi jeg er ny på et brugersite betyder det ikke jeg er ny som investor. Jeg er skuffet når vi ikke stiger mere trods gode nyheder, da jeg forventer stigning dagligt indtil efter ASCO .. at være skuffet er vel subjektivt, og det er jeg i dag.
-
"jeg forventer stigninger dagligt" når man kommer med sådan et indlæg tyder det ikke på man er en gammel ræv i gamet

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind