Genmab — Maj 2015
-

-
Vupti...Over 590 igen.

-
Mere mere mere
-
Måske noget omkring duobody platformen og Jannsen samarbejde der
-
De har noget på programmet de kalder "Creating Value Through Innovation" ved Poul Stoffels
-
Kan sagtens tænkes de siger noget om Duobody samarbejdet der
-
jaja helt sikkert. både om dara og humax-tf
-
Rullede lige Daratumumab igennem min DCF analyse. Den sagde ca. 900 kr. i NPV alene for Dara hvis jeg anvender 5 mia. $ i topsalg i 2030 og 18% royalty og 8 % WACC
-
Enig. i M&A scenario kan Genmab sagtens være 1200-1500 værd i dag. Men jeg køber ikke aktier med det formål at de skal blive opkøbt. Det er for risky. opkøb vil være en bonus
-
Dobbelt enig! Pointen jeg ville frem til, var sådan set bare, at med den M&A aktivitet der er i branchen, så undrer jeg mig over at vi ikke har set mere interesse for genmab Det kan være fordi, at BP ved at de ikke får accepteret et bud, selv hvis de byder godt over 1000 kr. per aktie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

