Genmab — Maj 2015
-
Steg den noget særligt på Børsens tema. Det husker jeg ikke.
-
Ja..Tjekkede ugegrafen. Den røg pænt op.
-
Men ok..De her bevægelser på den korte bane betyder ikke noget i den store sammenhæng.
-
Royal det er vidst en elektronisk fil
Mener Anders Vadsholt sagde at alene NDA' filingen på Belinostat ville fylde ca. 100 ringbind hvis den skulle printes ud. -
Og ja Legolas. Fik de 500 stk. ser lige om jeg ikke kan lave 10 kurspoint op til 520. Så har jeg 5.000 i dagsløn og så kan kæresten og datteren få et par sko og far har fortjent at drikke rødvin i aften
-
Aktieugebrevet har lige købt Genmab til deres modelportefølje
-
Har også ca. 20% af porteføljen i genmab. Men når kvalitetsaktier falder kan man altid lave en god gevinst på at købe. Det er ikke mere end 14 dage siden jeg lavede en genmab fra 510 til 540
-
Det lå ikke lige i kortene.
-
Gik ud af de 500 igen nu. Fin dagsgevinst.
-
Godt gået 89.
-
Flot turnaround intraday. Det havde mange vist ikke ventet i formiddags.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind