Genmab — April 2015
-
Er enig med sukker. Jeg holder da i hvert fald hen over R&D dag + ASCO. Og hvis de 2 ting gør mig utryg vedrørende filing må jeg vende situationen. Pt. har vi kun genmabs ord for filing. Ville være fint at J&J også nævnte at det er hvad som vil ske
-
Vi har Q&A d. 13. maj. http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=60
-
Og de er altså kun 2 dage siden vi satte ny ATH så ved ikke hvor nervøse markedet er ?
-
De andre biotekselskaber jeg ser på har svinget på næsten samme måde på det sidste.
-
Enig JKY.
-
Og dem der gider den slags kan jo trade aktien på svingningerne.
-
Det største problem for Genmab er at jeg syntes den amerikanske økonomi ser ekstremt svag ud hvilket ikke lover godt for $
-
Jeg ser overhovedet ikke rentestigninger forude. Tror mere på en omgang QE4 hvis nuværende nøgletal holder. Det vil sende $ langt ned. Har heldigvis hedget mig godt der
-
Jeps. Det hørte jeg selv.

-
Indregningen af milestones er det mest positive set fra min stol.
-
At man går så langt guidingsmæssigt er usædvanligt.
-
Og Jan snakker altså jævnligt med analytikere som Bowers og Novod og de er sikre på filing.. Jan kan selvfølgelig ikke dele insideroplysninger ud men når de 2 er så sikre på filing baseret på samtaler direkte med Jan og genmabs guidiance, så er der nok noget om det
-
Genmabs troværdighed bliver fuldstændig smadret hvis de ikke filer og dermed skal nedjustere. Tror simpelthen ikke genmab ville gøre det hvis ikke de var 99,9% sikre. De er kendt for at være konservative siden Jan og David tog over
-
Enig 89.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind