Genmab — April 2015
-
Jeg købte også i 529 til den hule tand.

-
Jeg satsede på at med gæt omkring gapluk holdt vand. Det gjorde det så.
-
Har ikke så meget tid til den slags daytrade, men det lykkedes pænt i går.
-
Anonyme forsætter salget og Danske køber op...Ligner i går, men ikke så hidsigt fra morgenstunden.
-
Jeg syntes selv det er på teknologisiden jeg bliver noget skuffet. Da vi så aftalerne springe ud med først Novartis og så Jannsen snakkede Jan om at de blot ville bedre og bedre med tiden. Det er altså 3 år siden nu og vi har ikke fået nogen aftaler med penge involveret siden. Derudover har genmab heller ikke præsenteret egne produkter fra deres platforme og vi har ikke rigtigt set at nogle af de tidlige forskningssamarbejder som Kirin og Lilly har kastet noget af sig endnu
-
De har fra start af tidligt lovet IND´er her i 2015, så der skal bare komme en og gerne to i år. For mig skal Genmab også lukke en kommerciel HexaBody aftale eller selv tage et stof i klinik. Men ja vi mangler stadig DuoBody aftaler - og måske det er hele 50% optionstingen der blokerer. Ellers vil gode data fra klinikken hjælpe her
-
Jeg tror også stadig meget på Daratumumab og har en del tillid til teknologierne og Genmabs evne til at lave first in class/best in class antistoffer, men tiden er ved at være moden til at der skal lidt fakta på bordet - og det gælder specielt for Arzerra
-
Sukkeralf PCYC blev solgt til 21 mia. $ på grund af et eneste stof. Så helt dumt er det ikke at være one trick pony hvis bare stoffet er godt nok

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind