Genmab — April 2015
-
Sidste men ikke mindst. De er et stort opkøbstarget. Deres CEO udtalte direkte til dansk aktionærforening at han ikke regnede med at kunne holde amerikanerne væk i mange år endnu. Han mente at kunne løfte kursen omkring 40 % i en salgsproces men at kursen var ALT for lav. Personligt tror jeg den stiger til 20-25 DKK indenfor 1-2 år og så bliver solgt til 30-35 DKK. Men det er bare mit bud
-
Det at selskabet går fra at køre med underskud og så til de næste par år at levere store stigende Cash flows vil gøre at der skal ske en drastisk de-risking i aktien som jeg mener vil bære den op
-
Enig sukker. Deres vækst har ikke været så høj som ønsket. men de har altså vokset 7-8 % årligt de sidste 3 år. Mange selskaber ville ønske at kunne have sådan en vækst. Men Exiqon skal op på 15-20 % igen. Jeg er overbevist om at de kommer over 20% inklusiv $ i 2015
-
Foredraget er her: http://www.proinvestor.com/debat/72141
-
Enig sukker. Har fulgt aktien i mange år. Men det er nu jeg mener den står foran det afgørende gennembrud. Og venter man til at købe aktien til de HAR leveret, så er det meget højere man skal ind
-
Deres Q4 2014 leverede en omsætningsvækst på 20% i forhold til Q4 2013. Så deres 2 seneste kvartaler har vist at de er på vej
-
Deres bruttoresultat steg med 36 % i Q4 2014 ifht. Q4 2013.
-
Jeg har lavet en analyse som jeg regner med at smide op herinde i morgen. Den skal lige finpudses
-
Grunden til jeg skriver nu er de kommer med Q1 i starten af maj. Deres omsætning vil vokse med omkring eller over 20% ifht. Q1 2014. Jeg tror markedet vil blive overrasket over dette og sende aktien op. Så alle jeg kender anbefaler jeg at positionere sig inden.
-
Exiqon har eksempelvis også ATP som storinvestor. Der er altså ikke mange small cap der kan sige dette. Thorleif Krarup som bestyrelsesformand etc. De er ekstremt professionelle. Har snakket med dem flere gange og også været ude og besøge virksomheden i Vedbæk, se deres produktion lokaler etc.
-
Vil sige så meget at jeg selv har over 100.000 stk. Så jeg smider mine penge hvor min mund er
-
Og nu skal jeg nok snakke genmab igen
Det var lige et sidespor her i en stille genmab periode -
nohope amazon har stadig underskud

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind