Genmab — April 2015
-
Kan desværre ikke læse artiklen http://www.proinvestor.com/investornyt/225188/genmab-formand-i-sverige-odelagde-man-det-hele
-
Handler om at Sverige har ødelagt deres pharmaindustri ved at de store Pharma blev opkøbt af US eller Engelske selskaber - i dk har fondseje sikret at virksomhederne forbliver danske (Novo, Lundbeck). Genmab og Syphogen nævnes som gode danske biotech.
-
Der er jeg uenig, en hurtig filing vil signalere selvtillid til markedet, og det tror jeg vil være positivt for kursen, skal vi vente (for) længe på filing, så vil det skabe usikkerhed og få indflydelse på de sandsynlighedskalkyler der ligger til grund for værdiansættelsen af Genmab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og hvis vi skal vente til efter ASCO eller endnu senere, så håber jeg da at du får ret