Genmab — Marts 2015
-
Det er helt ok at udtrykke sin bekymring ved kursfald. Her kan PI virke som en ventil ligesom man kan få faldet perspektiveret af andre.
-
Sådan som du har gjort Celsius. Tak for det.
-
Enig Solsen.
-
Men det tager tid at lære og vænne sig til.
-
I den proces er det positive samspil med andre investorer f.eks. her i chattne en god støtte.
-
nu har jeg været med i snart 6 år kun med Genmab i porteføljen og en ting har jeg lært.. at så længe Hesten ikke har sagt noget.. så er der ingen som helst der ved noget og noget.. men dem der kan få andre til at hoppe på limpinden og få dem til at tro at de ved noget ..er de store vindere.. jeg synes igår er rigtigt godt eksempel på at nogle "korrupte" investorer udnytter forvirringen med Johnsson/Johnsson til at skabe fuldstændig panik i markedet med fuldt overlæg for så at samle op i 453
-
jeg synes det er direkte skandaløst at man kan slippe af sted med sådanne påstande.. Heldigvis var Jan i København på det helt rigtige tidspunkt til at skabe klarhed.. men hvorfor er der ikke andre der kunne gå ud og berolige markedet.. det er sku´for dårligt..så er det igen alle de private småsparere det går ud over .. FØJ siger jeg bare !!!
-
Hvad er det for nogle påstande du nævner.
-
Var det noget som stod i medierne omkring handlen med den store post?
-
det bare nogle erfaringer jeg har gjort mig gennem årene fordi at jeg haft tid til kun at focusere på en aktie og kan se hvordan Genmab kursen tiltider blir drevet rundt i manegen for at påvirke kursen så de "store" kan gå ind og tjene penge.. Prøv attænk tilbage på GS der kom ud med et kursmål på sølle 175 som også fik aktien til styrtdykke et kort øjeblik og der er andre eksempler..
-
Jeg spørger til de påstande du nævner. Hvem har været i markedet med dem? Jeg har ikke set dem nogen steder.
-
Er blot nysgerrig fordi den slags ser jeg meget af i Norge.
-
Mener ikke at have set det i forbindelse med faldet i Genmab. Spekulationer på boards ja...men det er ikke skandaløst eller synderligt kursdrivende.
-
Lidt sent at Jan van der Winkel kom på banen i går. Men da han endelig kom, så var det til gengæld effektivt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind