Genmab — Marts 2015
-
Midt i en generel biotek-korrektion vil effekten af et short-attack selvfølgelig forstærkes.
-
Er jeg den eneste der laver en sammenkædning mellem medarbejder aktierne og den omtalte handel på 700 mill.?..... I så fald at der en sammenhæng, så kan man jo godt sammenligne det lidt med GSK salget, for en måneds tid siden. - Der var rabatten også 7-8%.... Og gu er det da surt at se sådan et fald, komme fra en skyfri himmel, men der er altså en køber som godt vil give kurs 500, for en stor aktiepost. Så det kan ikke bare være ren elendighed det hele...
-
Mystisk kæmpehandel sender Genmab i dørken
Biotek-kometen Genmab tog onsdag et solidt kurshuk på fondsbørsen i København. Umiddelbart skal forklaringen findes i en anonym kæmpehandel, der blev indberettet fra morgenstunden.
Finans (finans.dk)
-
Jeg er da slet ikke uenig at det ser mærkelig ud. - Og nu leder jeg vel også selv lidt efter en god forklaring (og helst lidt positiv).... Hvis GEN selv havde en finger med i spillet og det nu rent faktisk er medarbejder aktierne der er tale om. Så kunne det jo også tænkes at GEN mente at det var den bedste løsning, for så stor en aktiepost - og hvis det ikke var for Sydbank, var der jo heller ikke nogen der havde gjort notice af det...
-
Kære læser. Det er i strid med lov om ophavsret at kopiere og videresende artikler uden brug af det officielle link:http://investor.borsen.dk/artikel/1/301691/aktier_genmab_sat_til_vaegs_af_udenlandske_handlere.html#ixzz3VS6oIF9F
Udlandet koster kursdarling
Blandt selskaberne var der særligt fokus på Genmab, der trods et fravær af selskabsnyheder faldt hele 6,8 pct. til 497,20 kr. Aktien er dog stadigvæk oppe med 38 pct. i 2015, hvilket gør biotekaktien til den mest stigende blandt C20'erne i
-
Er det fra Medwatch Celsius?
-
Tak.
-
Nicolas Verbeke fortsat: "
Da jeg var placeret i det europæiske hovedkvarter i Schweiz, havde vi faktisk Genmab på radaren. Tilbage i 2009 havde vi kig på selskabet, da det stadig var et ret lille selskab. Vi var meget interesserede i teknologien bag CD38-antistofferne, og altså daratumumab. Men lige pludselig sprang Janssen på, hvilket er fantastisk for dem.” -
Også den medicinske direktør i Celgenes nordiske division, Bengt Gustavsson, ser gode muligheder i lægemiddelklassen, som daratumumab tilhører. I det hele taget ser han Genmabs middel som spillende en væsentlig rolle, også selv om Celgene selv er på vej med et antistof i samme kategori.
-
”Jeg tror, at vi er på vej mod et paradigmeskifte inden for behandlingen af myelomatose, og et selskab som Genmab vil have en vigtig rolle at spille her. Vi vil gerne, og vi ser også vores konkurrenter gøre det, kombinere Revlimid med især antistofferne såsom anti-CD38-stofferne," siger han og tilføjer:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind