Genmab — Marts 2015
-
de sagde teknologien var meget potent ifht. Seattle teknologien.. Jeg syntes stadig det er fint de ikke bare kaster penge efter alt. Stoler på at når de vælger ikke at gå med her at der er fordi de ikke ser risk/reward som det skal være
-
og jo stadig fint at eje 25% af et produkt mere som de ikke skal betale til
-
Når nu Janssen bruger estimeret 1 mia USD. hvert år på udvikling af Dara, hvor stor er genmabs pengetank så egentlig? Jeg syntes det er fint at de holder igen på udviklingsomkostningerne indtil Dara er kommercialiseret og begynder at give nogle ordentlige royalties.
-
enig og hvis de satser på TF-ADC og og TAC-ADC og i øvrigt har en fuld duobody pipeline er det måske sundt nok ikke at kaste mange penge til flere et andet ADC
-
er det ikke 258-238 ?
-
Jeg ser det ikke som nogen kurspåvirkende nyhed. Det var ikke et produkt nogen analytikere havde indregnet i noget og genmab får jo stadig 25 % af indtægterne fra det hvis det ender med at blive succesfuldt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind