Genmab — Marts 2015
-
Der er andre der tror på ofatumumab, nyt ph2 forsøg i combi med Ibrutinib https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02388048?term=ofatumumab&rank=43
-
Super. GIMEMA kan bare noget med ofatumumab...http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24220274
-
Genmab udnytter ikke option på humax-tac
-
beholder 25% ejerandel
-
Det er lidt en både og nyhed. 1) ærgeligt da det tyder på at data ikke er vildt gode. Omvendt tyder det også på at Genmab stadig er meget selektiv med hvad de investerer efter og ikke bare kaster med pengene selvom de har mange af dem
-
Og kunne jo tyde på de har bedre ting i pipelinen siden de ikke vil bruge penge på TAC
-
de sagde teknologien var meget potent ifht. Seattle teknologien.. Jeg syntes stadig det er fint de ikke bare kaster penge efter alt. Stoler på at når de vælger ikke at gå med her at der er fordi de ikke ser risk/reward som det skal være
-
og jo stadig fint at eje 25% af et produkt mere som de ikke skal betale til
-
Når nu Janssen bruger estimeret 1 mia USD. hvert år på udvikling af Dara, hvor stor er genmabs pengetank så egentlig? Jeg syntes det er fint at de holder igen på udviklingsomkostningerne indtil Dara er kommercialiseret og begynder at give nogle ordentlige royalties.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind