Genmab — Marts 2015
-
SAXO Bank har btw. sat genmab ned fra risikoklasse 5 til risikoklasse 4 nu. Det gør at man i stedet for at kunne geare x4 i CFD nu kan geare x10
-
Det kan være det giver lidt ekstra købsinteresse fra de investorer der kører hård gearing
-
ved jeg faktisk ikke. Hos SAXO er det ikke "gearede produkter" det er blot CFD'er man kan bruge som man vil. Men når de sænker genmabs risikoklasse sænker de margin kravet i sikkerhedsstillelse markant
-
det gør at man kan geare langt hårdere i genmab, hvis det er det man vil. Men jeg vil selvfølgelig ikke anbefale nogen at geare sig 10 gange i genmab. Vil end ikke anbefale nogen at geare sig 2 gange i genmab
har prøvet det og tjent styrtende på det, men man sover ikke altid så godt om natten 
-
-
Jeg har min væsentlige portion genmab under hovedpuden. Der ligger de godt og har gjort det i mange år. Jeg har for få uger siden oprettet en konto hos Degiro. Har købt et lille frimærke i et gearet genmab produkt - http://zertifikate.boerse-online.de/knockouts/Auf-Genmab-AS/PS2CXW
-
Har I set den nye site: http://www.genmab.com/genmabtech/genmab-tech.html
-
Jep, dejligt at der nu er helt styr på det
-
Så må vi bare håbe at Novartis kan sætte noget fut i salget (jeg er tvivlende )
-
det er jo bare gætteri solsen. Jeg tror vi får meget svært ved at komme væk fra 100-150 mio. kr. intervallet indenfor cancer
-
RRMS er mere spændende. Dog langt ude
-
Men PCYC har allerede indgået en større udviklingsaftale omkring Gazyva/Ibrutinib
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind