Genmab — Februar 2015
-
Sydbank-analytikeren mener vi får milestone for ph3 studiet der blev startet i december. Jeg er nu begyndt at tvivle
-
Helge, det første ph3 gav 25mioUSD ved opstart, det andet gav 10mioUSD ved opstart. Nu er der gået over 2mdr siden opstart af det tredje uden vi har hørt noget. Derfor tvivlen.
-
Men selvom opstart af dette ph3 studie ikke skulle give noget, vil der alligevel komme en perlerække af milestones.
-
Det første ph3 rygtes fuldt rekrutteret til marts/april. Det kunne passende markeres med en milestone

-
Men det sidste er gætværk
-
Fantomas.... Jeg havde samme opfattelse som dig, men jeg blev belært andet steds, at Novod skeler IKKE til klinikken, når han estimerer 60 kr i indtjening pr aktie i 2020. Og dog måske en lille smule alligevel, da det godt kunne tænkes at den meget lille opjustering i dag, måske har noget at gøre med netop klinikken.... Men hvis jeg forstår ret, så fokuserer Novod typisk kun på de stoffer der er videre fra klinikken...... Det gør jo straks hans estimat meget mindre konservativt!...

-
og vi mangler stadig VTD og NHL studiet på clinicaltrials...Virker lidt som om de har svært ved at følge med.. Det er en vild hast de har på med så mange studier.
-
Men som vi har set flere gange tager Jannsen sig god tid ifht. at forberede studierne og få dem klar. Omvendt rekrutterer de så også ekstremt hurtigt når de kommer i gang. Jeg har dog også den mistanke at de gerne vil have Revlimid studiet fuldt rekrutteret (skulle ske indenfor 1 måneds tid) før de sætter de andre i gang da det er så vigtigt at få det label med revlimid
-
Spar Nord har Genmab som aktien med det næststørste potentiale i C20 indekset http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE2567239/analytikere-kurspotentialet-i-c20-indekset-er-lavt-lige-nu/
-
Raun du har flere gange undret dig over Nordea Novod hæver fra 670 til 684. Vil bare lige understeje at det ikke er en ny analyse. Det er bare en ajourføring af den nye højere $ kurs som har øget kursmålet
-
Det var vist mere mig der mente det virkede mærkeligt at hæve fv med 2%, det virkede nærmest useriøst på en ellers seriøs herre som mr N jo er og du har selvfølgelig ret det er $ kursen der spiller ind......tak for klarheden. Jeg skulle have haft købt den på den amerikanske kurs og fået kursgevinsten med kan man sige:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind