Genmab — Februar 2015
-
I den situation Genmab er i. Hvor de er meget tæt på at få Dara godkendt. Så har jeg faktisk en ansøgning som en større kurs trigger end selve godkendelsen. Da jeg vil mene at hvis/når Genmab vælger at sende ansøgningen, så synes jeg man kan gå ud fra at ansøgningen indeholder de dele, som FDA beder om.... For jeg kan også forstå det sådan at FDA og Genmab har været i dialog gennem et stykke tid....... Er jeg helt ved siden af, ved at tro at ansøgningen er mere værd end godkendelsen?
-
Jeg tror også på to positive reaktioner. Ved (evt.) godkendelse er man jo også tættere på markedet og med god chance for yderligere gode nyheder i mellemtiden, der kan øge forventningerne til markedsandelen etc. Og i forhold til potentialet (hvis alt går godt) er den ikke just dyr.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind