Genmab — Februar 2015
-
og når man har forsket sammen lang tid og så indgår kommercielt samarbejde er det også en god milestonepakke vi får
-
Så snakker vi ikke kun 5-10 mio. $ upfront. afhænger dog nok om genmab tager 50/50
-
For nogle år siden kunne man følge en MM patient som fik daratumumab på en blog
(bas' blog: http://www.sibbing.com/blog/en/tag/daratumumab-en/
Bloggen findes stadig, men sidste indlæg er fra 2013. Det gik vist ikke så godt med dara.
Ved nogen hvad der er sket med BAS? Har nogen kendskab til andre dara-patienter blogs? -
Han stoppede med behandlingen: http://www.wisselkoersen.nl/community/discussionthread.aspx?iid=235621&threadid=263628&mode=2
-
PEGS, Boston i maj: •Mechanism of action of HuMax-Tissue Factor-ADC
•Translation of preclinical research into the clinic
•Striking the right balance between patient safety and charting unknown clinical territory
•Beyond dose-escalation
•Patient selection - why, when and how -
Pengeregn over Genmab-medarbejdere
MEDICINAL & BIOTEK:
Endnu er midlerne bundet i warrants, men værdien af incitamentsordningen i biotekselskabet Genmab er opsigtsvækkende. Og der er en potentiel pengeregn på vej til både bestyrelsesmedlemmer og medarbejdere fra top til bund - også de forhenværende.
SE MEDWATCH i dag -
Ja, man må sige at Genmabs incitamentsordning i den grad har båret frugt. Men warrants er jo reelt at betragte som en lottokupon. Personligt anså jeg ikke de warrants jeg blev tildelt ved min ansættelse i Genmab som noget videre værdifuldt. Det har jo heldigvis, indenfor ret kort tid, ændret sig. Dramatisk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind