Genmab — Februar 2015
-
Det fremgik ikke af meddelelsen for nyligt, men jeg vil tro vi har set de resul
tater på 9mdr opfølgning. (fuldt rekrutteret i maj 14) -
Vi får nok full data at se på asco, men de kan jo godt sende dem til FDA as we speak.
-
GSK's aktier bliver stille og roligt masseret ud i markedet de næste par uger
-
460 er da fint at gå på weekend på
godkendt uge. -
Den stopper ikke ved 460...
-
464
-
De skulle have budt på hele genmab i stedet for at sælge

-
Men Genmab/Gilead ville være et perfekt match. Genmab ville passe perfekt hos Gilead. Gilead er ved at bygge oncology op, de skovler penge ind fra Hepatitis som de skal investere i at bygge cancer op. Jan siger Genmabs prækliniske pipeline er stærkere end nogensinde. Køber Gilead Genmab vil de kunne investere massivt i den pipeline...
-
Ikke at jeg tror handlen sker, for det gør jeg ikke, men den ville virkelig give god mening
-
Der er vist ingen shortere der forsøger at sænke den i luk idag. Mon vi får en lille fredagsfest til slut?
-
Så skål da

-
Jeg drikker noget sprøjt fra Føtex. God weekend.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind