Genmab — Februar 2015
-
En stor gevinst, som du har sat i valueaktier. Det er vel ikke helt skævt. Timingen kunne dog være bedre
-
@Mads - ja men al den tid jeg har været inde har der været store udsving. Både omkring jul hvor den faldt 20% på to dage - hvor jeg så købte mere op. Det er bare super frustrerende at have "xxx" gevinst for så efter et super regnskab at den er væk. Ligesom GEN var der frygt i aftes og det ender med +13% måske.
-
Det er derfor jeg køber og holder fast.
-
Har været med i 414 og ned i 23 og op i 484:o)
-
Sidst jeg købte genmab var i 24,33 ;o)
-
Gilead er en vinder, jeg overvejer også at gå ind, men med market cap over +100B USD er potentialet for stigning til at overse. Den skal købes som valueaktie, at den så opfører sig som biotechaktie
-
24,33 var kun 300stk, Der stod 7500 på min pensionsopsparing som lige så godt kunne investeres i Genmab, De står der stadig, nu sanrt 150.000værd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Kun 5035 stk.