Genmab — Februar 2015
-
Helt ærligt så tror jeg markedspsykologien tager over idag, så mange private der har tjent formidabelt på aktien siden okt vil reducere deres antal gen aktier - derudover synes jeg ikke at data er så great at det skulle give en større stigning ovenpå turen fra okt til nu. KH Hya
-
-
Hya for lige at give et kort svar på din betragtning, så ligger ORR på daratumumab som vi håbede - og derfor kan det godt være indpriset meget i nuværende kurs. Omvendt står vi ved målstregen og der er temmelig stor forskel på at komme i mål og ikke gøre det - altså få en godkendelse eller ej.
-
Når man ser at responsraterne er ens, så kan man jo fristes til at tænke hvad skal vi med et stof mere der kan det samme. Her er det vigtige, at Daratumumab mekanisme og bivirkningsprofil er markant anderledes - og at man i princippet kan behandle nogle patienter der ikke længere har gavn af Carfilzomib eller Pomalidomide
-
Sidst men ikke mindst er cancerbehandling jo mest af alt kombination af lægemidler med forskellig mekanisme og bivirkningsprofil - og her er Daratumumab jo sin egen, da dette værktøj endnu ikke findes indenfor behandling af MM, så alt ser altså fint ud !!
-
Nej men vores opgave som investorer nu er jo at vurdere om data er stærke nok til at de kan søge om godkendelse - og det er jeg ret sikker på det er !! I første omgang er det jo blot godkendelse i RRMM, altså for patienter der ikke har ret mange behandlingstilbud tilbage.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind