Genmab — Februar 2015
-
Thomas Bowers siger. Jeg syntes disse data er positive og forventer en godkendelse
-
Hej I 89 ! Du er savnet
Ser du noget negativt i de 29 % ? Er det ikke helt OK ! -
betyder intet for mig. vil se faldet i DK før jeg tror på det. Tror bare GS vil udløse SL i morgen tidlig og så banker kursen op igen
-
Har jo solgt en del ud på de sidste par måneders stigning. så kan jeg samle op 15-20% nede i morgen vil jeg da klappe i hænderne
-
selvom de ikke filer på disse data er det vigtigste jo ORR. Det tegner fantastisk ifht. kombinaionsstudierne. Det eneste kan bekymre lidt er ordlyden omkring safety
-
Rachel har dog sagt man ikke skal ligge noget i det
-
Har også solgt over halvdelen af min beholdning nu over 400 ,men har også holdt siden 35,80 og ville ha lidt profit sikret
-
Genkøber også om nu trenden sikres med gode data ,ser heller ikke at der er noget skuffende i data endnu,selv om meget er indregnet i forventninger
lige nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind