Genmab — Januar 2015
-
Det kunne godt udvikle sig til blue sky scenarie. Men som du skriver sukker, skal der ikke meget slinger i Dara valsen før kursen er halveret.
-
Jf. vores lille meningsudveksling i morges synes jeg lige det er værd at dvæle ved at Michael Novod ser en øget sandsynlighed på 80 pct. mod tidligere 70 pct for at Dara når markedet i 2015,, og med al ære og respekt for IV & Sukker mfl. så har Michael Novod nok mere insider viden på området end os såkaldte ”lykkeriddere” her på PI -. Han har ligesom ansvaret at gi den rigtige rådgivning for at mange tusinds menneskers aktie eventyr…
-
Tager den også lige her:
16/1 14:17 af 120281Nogen med Saxo der kan hjælpe ?
16/1 14:17 af 120281
Kan i hjælpe med hvordan man sælger f.eks. 100 aktier ? Syntes kun jeg kan sælge ved at vælge luk position. Men dette er jo ikke det man altid vil lukke hele positionen.
-
Jeg er såvidt også enig .. Men IV ka' altså godt pisse mig af en gang imellem .. Nogen dage så er Genmab fuldstændig outstanding og man skal være langsigtet og kunne tåle et par bump på vejen og så lige pludselig falder han ned i et dybt hul og forlanger at vi skal gå med "livrem og seler" og være ligeså sortseragtig som han selv.. Mens han vidt og bredt fortæller om hvor mange millioner han har tjent på Genmab siden 2012.. Det skinner tydeligt igennem at han årsunge i forhold mange af os andre
-
Hele Novods analyse nu på EI http://www.euroinvestor.dk/community/discussionthread.aspx?iid=235621&threadid=289536&mode=2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind