Genmab — Januar 2015
-
Også tak fra mig. Jeg nåede ikke at høre det selv. Jeg nåede dog lige at se den sidste slide, hvor de have en formulering i retning af, at 'if positive' så ville de diskutere videre med de relevante myndigheder - noget i den stil. Så vidt jeg lige nåede at se. optrådte ordet 'filing' ikke, men vi kan jo nærlæse det, når det bliver lagt ud...
-
Prøvede lige at sammenligne med præsentationen ved Jefferies fra nov. Ved den lejlighed sagde Jan næsten ordret det samme om Dara. Ved den lejlighed stod der i slides, at de ville præsentere preliminary data i 15. Nu står der "if favorable, discuss regulatory next step with health authorities". Jeg har svært ved at udlægge det entydigt mere positivt eller negativt. Formuleringen er givetvis netop valgt for at være neutral.
-
Vi hørte jo også på ASH seminaret, at der var tilhørere fra Janssen der skulle sikre, at der ikke blev sagt for meget. Så enig i at det er en neutral udtalelse, men derfor stadig vigtigt at man forhodler sig til, at resultatet kan være negativt - altså at data ikke er gode nok til at indsende registreringsansøgning på.
-
Enig sukker. Jeg tror også data er gode og vi filer. Derfor jeg har genmab. Men man må bare ikke have tro på at det ikke kan gå galt. For mener stadig der er en 20-30% chance for at de ikke filer på BTD studiet. Og aktien vil falde 25-40% så tror jeg med den høje kurs vi har i dag.
-
Så kan man ikke tåle et så stort fald i genmab, i hvert fald kortvarigt, så skal man ikke have aktien nu. Til gengæld vil den nok hurtigt komme tilbage igen i takt med at kombinationsstudierne kommer frem...
-
Jans ord om at phase III studierne med Daratumumab pt. indruller patienter som "a rocket" er god musik i mine ører
-
Han sagde det samme om BTD studiet som indrullede alle patienterne på 6 måneder
-
nemlig. Men dejligt at få de bekræftet officielt fra Jannsen via Jan
-
Celsius, kombinationer og monoterapi er fuldstændig forskellige ting.
-
Du kan jo også vende den om og sige at det kan være Jannsen sætter ekstra pres på kombinationerne fordi de er bange for at mono ikke holder... Du kan vende den begge veje... Men du bliver nødt til at forholde dig til at der er 20-30% chance for at det går galt celsius. Hvis ikke du kan rumme den tanke i dit hoved skal du passe på at være i aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind