214 er bare min limt da jeg købte i sin tid.. men når man har været i kurs 25 med kun et produkt som ARZERRA og
ser på hvad GENMAB har i dag så er det vel utopi at tro vi kommer der ned igen -:)
Bulder jeg har skam de nye biler.. Genmab investeringen er bare en frtidsbeskæftigelse ligesom at lege med lego.. jeg synes det er hyggeligt at være en del af fællesskabet her på PI og vil komme til at savne det når jeg engang sælger -:)
Bulder jeg er ekstremt nærig så det bliver der ikke noget af. Handler aktier for at lave et så højt afkast som muligt, reelt ikke for pengenes skyld
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.