Genmab — Januar 2015
-
Jeg sidder stadig udenfor med salgene fra 260,265 og 275. Har dog stadig en stor portion inde også. Men risikoen skulle væk fra bordet indtil jeg får klarhed over casen.
-
Mener vi har brug for 2-3 gode triggere (dara filing + HTF data + duobody IND) til at smide os højere. pt. er der for meget usikkerhed
-
celsius. Jeg er 25 år og har tjent over 2 mio. kr. på genmab. Aktien er slet ikke undervurderet mere som den var for 1-2-3 år siden. Så det er rettidig omhu at omlægge PF lidt
-
Genmab kan stadig give 10-20% årligt de næste 5-10 år hvis alting går som det skal. Men de sidste 3 år har vi haft 50-75% i snit. De dage er talte nu og det er det jeg passer min PF ind efter.
-
Jeg tror stadig genmab kan ramme 1000 i 2020 svarende til ca. 18 % i årligt afkast fra nuværende kurs. Det er jo stadig et pænt afkast, men det er stadigvæk ikke noget afkast der impnerer mig så meget at hele porteføljen skal være i aktien ifht. risikoen
-
Jeg solgte også alle mine i 355. Enig i kur 1000 i 2020. Men eftersom jeg var gearet med CFD på en faktor 3-4 stk. så lavede jeg købet for kort tid siden i 233 og solgt i 355 på under 2 mdr. De penge er lagt i Gilead i kurs 92 (efter den fik dyk på 20% 2 dage - bunden var ca. kurs 85)
-
Der er vel ikke noget mystisk i at folk tager gevinst og se på handlen næsten ikke eksisterende...jeg tror stadigvæk på at vi inden for det næste år er minimum et level oppe og hvis tingene kører skal stigningerne nok komme, vi har været forkælet indtil videre, meget er regnet ind i kursen så nu skal vi se om vi kan leve op til det...
-
enig...jeg var bare det hvor gevinsten var stor og kommet på kort tid. Samt når man er gearet så skal man være lidt skarp på risikoen - lad os sige filling ikke kommer iførte hug. Ja så skal den et godt stykke. Da det er Dara al kursen er lagt på. Solgte slut sidse år da mange af de store biotek faldt 6% på en dag frygtede jeg det er 20-30% setback som USA biotek var ramt af for c. 6 mdr. siden.
-
Jeg er samme som 120281. jeg er ikke gået ud af genmab, stadig en af de største poster. Har bare modificieret så jeg ikke er overeksponeret mod genmab mere og ikke gearet osv.
-
Enig og mit play var også lavet lidt før ASH netop for at fange opturen, hvilket blev belønnet. Skal helt sikkert tilbage i Genmab, men Gilead skal lige tilbage over kurs 103 før det bliver aktuelt. Genmab faldt jo også til 180 på kort tid, så den kan jo lige så godt koste 330 kr. om kort tid. Ligesom de kan lave en aftale med Gilead til kurs 500.
-
men husk nu man godt kan køre mere end 1 aktie 120281

-
en aktie bør ikke være mere end mask 20% af ens portefølje efter min mening
-
På mange måder er vi enige. Det hele afhænger jo som altid af risiko og tidshorisont. Forskellen er bare, at 18% om året i Genmab er mere end fint for mig... (selv om blue sky i mine øjne kan vise sig betydeligt højere end de 1000). I absolut bedste fald er Dara alene de 1000 værd.
-
Nervøsiteten på de finansielle markeder er bestemt tiltaget i den sidste tid, og derfor er der vel ikke noget mærkeligt i, at nogen får lyst til at realisere en gevinst på en hastigt stigende aktie som Genmab. Det ændrer imidlertidig ikke på de fundamentale forhold som, efter min mening, ser mere og mere robuste ud. Sælger man risikerer man at være ude den dag der kommer gode nyheder og beholder man, ja så risikerer man at kursen falder. Det er der vist ikke noget nyt og revolutionerende i:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind