Genmab — December 2014
-
Altså folk hører virkelig dårligt eller også hører folk bare hvad de vil høre.... Jan sagde "the year is not over yet" mht. milestones fra teknologierne
-
Og vi har allerede fået 3 mio. $ i milestone siden han sagde det, så kan været vel være den han hentydede til ! pas nu på med at putte mere i hans mund end der kan være der venner
-
?
-
Der er bare opstået en konsensus om at Jan har sagt "the year is not over yet" mht. flere teknologiaftaler. Hvilket er forkert. Sådan som jeg hører det sagde han det ifh. flere milestones hvilket vi allerede har fået.... Der er opstået en ekstrem eufori pt.
-
Som Warren Buffett siger: "Be fearful when everyone is greedy and greedy when everyone is fearfu
l" -
Har jeg intet sagt omkring. Er jeg helt sikkert.. Er endda nok en af de værste til det

-
lom jeg er altså ikke short som jeg ser det. Har bare købt en forsikring. Min nettoposition er lang med over 4.500 stk..... Historisk har det bare været det mest farlige tidspunkt at købe en aktie når alle privatinvestorer, alle analytikere og alle medier har travlt med at fortælle hvor fantastisk en historie er....
-
Prøv at se hvor få der var euforiske i 200 niveaut. Folk var bange for at der var "noget vi ikke vidste" etc. Syntes bare der er ved at komme en konsensum om at "det kan ikke gå galt" mht. genmab. Og det er oftest i en sådan at det rent faktisk går galt
-
Meget kan gå galt og meget er gået galt... men synes nu historien er en anden uanset hvam der fortæller den... tror vi alle er så rutineret at vi ikke håber på hvad som helst... jeg har personligt aldrig selv været mere sikker på Genmab end nu .. og har trods alt været med siden 2003...
-
altså mit gak er 47.... Jeg køber ikke flere og sælger heller ikke. Jeg havde håbet på og drømt om 300 til nytår og det vard a josvt at se den i 347 igår. Men altså det er jo ganske små procenter der pludselig flytter 20 kurspoint og mere et udtryk for generelle marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind