Genmab — December 2014
-
jep Legolas. mener aktien skal en del ned resten af 2014 - tror på at de melder ud at der skal et nyt stort monostudie til før der kan files
-
nå spørg til side
jeg er kun short i CFD'er
jeg ville gerne tage lidt risiko væk fra mine 5.000 aktier , men solgte jeg aktierne ville skattefar ringe på døren, så gik short CFD i stedet med en lille position 
-
120281 har også været lang CFD længe i løbet af 2014 ovenpå aktierne... Men syntes bare der er ved at blive indregnet alt positivt i genmabaktien pt.
-
det er når alle analytikerne opjusterer kursmål, at alle mener aktien skal op, at alt kun kan være positivt. Det er ofte på det tidspunkt man skal være mest bange som investor.. For når ingen mener noget kan gå galt, går det ofte galt
-
jeg er ikke gammel nok til at huske det.
-
begyndte først at beskæftige mig med genmab omkring 2010
-
kigger også på den pt. de har jo intet med olie at gøre så burde reelt ikke påvirkes
-
AKA findes på inrater.com
-
AKA skriver på inrater.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind