Genmab — December 2014
-
Fantomas de fortsætter jo med Genmab samarbejde omkring Autoimmune sygdomme. Så tror nu de beholder deres post. De er nok også godt tilfreds med kursudviklinge de seneste par år
og deres kostpris for aktiern er vidst også over 40 -
Ja, det er jeg klar over, men det er jo et forholdsvist lille samarbejde i forhold til hvad det var engang, og Genmab er primært Cancer. Jeg kan ikke se hvordan GSK kan retfærdigøre at binde så mange ressourcer i noget der ikke er core. Men så længe kursen udvikler sig som den gør, så har de nok ikke travlt med at skille sig af med dem

-
Men Fantomas hvis de vil sælge dumper de dem ikke i markedet. Så laver de en bookbulding til institionelle investorer..
Ligesom vi så Meditor gøre da de ville ud -
Solgte en meget lille smule i 338 (MEGET LILLE)
-
Genmab var oppe at fylde over 70% af depotet så tænkte det var tid til at divesifcere. Og en af mine andre farvoritaktier faldt 5% i går så tænkte det var tid at smide lidt deover
-
Jeg er mega glad for genmab men prøver at holde følelserne fuldstændig udenfor når jeg investerer så jeg kun agererer rationelt.
-
Syntes markedet allerede har indregnet filing+ approval i BTD indikationen allerede. Og det er lidt for tidligt efter min mening
-
Jeg kan godt forstå du tager lidt gevinst, det er fornuftigt. 70% f porteføljen er meget, men jeg kan trøste dig med at jeg har 100% i Genmab.Jeg ejer 4273 stk.. Jeg har et overkud
på over en million. Jeg er ikke nervøs, jeg er sikker på at på den lange bane er Genmab meget mere værd. -
1989 - måske filing, men tvivler på at godkendelse også er indregnet. Godkendelse er meget vigtig - meget mere vigtig end hvad der måske kan omsættes der. Det vil for alvor adskille os fra Elotuzumab og det vil i den grad åbne mere op for, at Daratumumab kan kombineres med andet, tænker jeg.
-
Jaja enig sukker. men hver dag kursen stiger uden "news" omkring filing, så bliver risk/reward forholdet jo svagere
-
Jeg tror at Filing = godkendelse stort set. De vil jo snakke med FDA omkring dataene osv. inden godkendelse. Så medmindre FDA finder et eller andet alvorligt bivirkning gemt dybt inde i dataene tror jeg at det at de filer er fordi FDA har set dataene og sagt OK
-
Helt blå Q3 2015
-
men vil nok sige Q4
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind