Genmab — December 2014
-
http://www.avance.ch/newsletter/docs/Avance_on_tiered_royalties.pdf Til interesserede omkring bl.a.
royalty -
Jeg kan ikke forstå at de ikke har et regneark hos J&J hvor de kan sætte forskellige tal ind og se hvilken værdi Genmab har ved forskellige scenarior. De er dem der er tættest på data.
Hvis de vil spare royalties er det på tide de giver et bud inden kursen bliver for høj. -
Rolig nu...
-
Genmab skal ikke sælges. Jeg tror ikke på vi ser et bud
-
Genmab bliver et DK Novo Nordisk indenfor kræft.. Selskabet med de mest annovative og banebrydende produkter
-
Jan har selv sagt vi vinder meget om Alexion og Regenerion bare 8-10 år bagefter. De er pt. 30 mia. $ værd hvor genmab er ca. 3 mia.$ værd. Så sagt med andre ord mener Jan at genmab bør være ca. kurs 3000 værd om 10 år hvis de følger i sporet på de 2 andre
-
Forudsat selvfølgelig at Alexion og Regenerion ikke er massivt overvurderet i kurs i dag
-
Royal u regner forkert. Det er 30 mia. $

-
Så det er ca. 3.000 ved nuværende $ kurs

-
En anden ting som jeg tror vi skal være opmærksom på, og som måske kan give lidt prygl til kursen, er hvad Glaxo Group har tænkt sig at gøre med deres aktier i genmab. GSK har solgt hele deres onkology afdeling til Norvartis, så jeg tror ikke længere at de betragter deres aktier i genmab til at være strategisk vigtig, og jeg tror de vil forsøge at afhænde deres aktiepost.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind