Genmab — December 2014
-
men det er selvfølgelig nok som SOlsen siger. Partnerne skal have tillid til dem og Jan skal være sikker på at have penge nok til deres fantastiske pipeline hvis det værste skulle ske for ofa og dara
-
Jeg giver ham the benefit of the doubt her. Jeg kan ikke være utilfreds. Vi har fået super nyheder, super kursudvikling mv. for 3 år i træk med Jan ved roret

-
helt enig. De 4 cifrer kan jeg stadig skimte. Nu skal vi altså bare lige have de store analytikerhuse til at komme med gode updates og så køre vi videre op
-
mon ikke han kan finde nogle dygtige folk med ekspertise til dette. Og markedsføring håber jeg aldrig de vil markedføre selv. Håber de vil sælgere små % af rettighederne til andre som kan gøre markedsføring.
-
De SKAL have globale salgsteam bag. Det er så afgørende at det er de største der markedsfører produkterne.
-
Jeg vil også gå i drømmeland
skal nyde morgendagens (Nordea opjustere igen. nu til 400 -
Eller måske Farlige Frank vil hæve til 500 bare for at prøve at skille sig lidt ud igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind