Genmab — December 2014
-
Har ikke påstået andet

-
nej du skal betale 37,3%
-
men du skal selvfølgelig stadig betale PAL skat af overskudet
-
ja normalt
-
Det er det den nuværende fatsvage regering ikke fatter. PAL-skatten vil falde fremover, pensionsskatterne vil falde, fordi regeringen vælger at indkræve pengene nu så de kan brænde dem af på offentlig forbrug, unødvendigt beaukrati og til at ansætte alle de arbejdsløse djøf'er i den offentlige administration som mellemledere og til at tjekke de andre efter og til at udfylde tjekskemaer you name it

-
nedbringe statsgæld ? de kørermed rekorthøj underskud på offentlige finanser. underskud =mere gæld ikke mindre gæld

-
Der er lagt i kakkelovnen til et fantastisk post ASH i aften. Post ASH er i min optik et af de årlige højdepunkter for aktionærerne i Genmab. De sidste år har været virkeligt gode. Med de mange gæster der er inviteret med i år bliver det ikke mindre spændende.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Du har rimeligt styr på Genmab, kan man vist roligt sige!