Genmab — December 2014
-
spændende om vi kan holde kadancen. US lidt negativ nu.
-
biotek klarer sig dog stadig pænt ovenpå ASH
-
Takker og bukker.. Nu jeg har dig Solsen.. Der er slet ikke nogen de idag omtaler Arzerra.. IV nævnte tidligere at Arzerra nærmest er ikke eksisterende i konkurrensen med andre produkter.. Har du den samme holdning.. Arzerra er jo mit lige smertens barn og uden Arzerra havde der vel ikke været noget Genmab som vi kender idag
-
Arzerra betyder reelt ikke noget for værdisætningen i dag. Jo jeg tror på et fremtidigt potentiale. Men først. Efter Novartis har taget over. Novartis vil måske bruge Arzerra i kombi med deres egne inhibitorer. Tror at Genmab må acceptere en lavere pris fremover - men blot vi får gang i salget er aktionærerne tilfredse.
-
det tror jeg ikke celsius. Arzerra giver pt. omkring 100 mio. om året og forventer ikke nogen større stigninger her de næste 2-3 år. Så det er ikke meget smør. Dara forventes approval på næste år hvilket vil give over 100 mio. $ i milestone og derfra vil dara royalty hurtigt overstige arzerra er mit bud
-
celsius vi har fået de vigtigste arzerra data i fredags.. der er ikke meget tilbage
-
DLBLC studiet præsenteres. Men det er altså et fejlet studie, så ikke meget at hente derfra nok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind