Genmab — December 2014
-
Så lidt + og lidt minus... Men for mig er det mest minus . Jeg er lidt skuffet over dataene. Bare lidt

-
Nogle som har set nogle spændende tweets omkring daratumumab præsentationen
-
Nå det er godt. Syntes også havde læst det var 8 præsentationer over alle dagene og har kun hørt om en igår og så nu denne her på Dara. Post ash kommer der blot sumup der eller kan Genmab også komme med nye ting som de evt. Ikke vidste da
de indsendte info til ash ? -
tror ikke noget betydeligt ryk stck.. og er reelt ligeglad med kortsigtet handel
-
Legolas en helt anden indikation så har intet med filing at gøre. det er allerede i phase III i revlimid kombi. både relapsed og frontline
-
En ting man dog skal huske er at der oftest skal laves bone marrow biopsi før et CR kan bekræftes. Så en del af patienterne kan have haft et CR men ikke en bone marrow biopsi efter de fik CR og dermed er det blot ikke blevet bekræftet endnu. Men ren spekulation
-
VGPR og CR data er dog lysår foran Elutuzumab
-
One hundred percent of newly diagnosed patients in the first three treatment arms responded to treatment with a very good partial remission or a partial remission. Fifty percent of patients in the relapsed group responded, which included one patient who achieved a complete remission and two who achieved very good partial remissions.
-
Researchers noted the only toxicities associated with the addition of daratumumab to the backbone regimens were infusion-related reactions in four patients. Most infusion-related reactions were grade 1, occurred on the first day of treatment and resolved with treatment. There were two cases of rash and one case of bronchospasm.
-
-
Også høje responsratr både VGPR og PR. Men igen undrer jeg mig over ingen CR.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind