Genmab — December 2014
-
Den er steget på forventninger. Tror der sælges for at sikre gevinst, hvis
facts ikke lever op til forventningerne. -
Det er set før at genmab falder i kølvandet på ASH
-
Antyder I at I er klar til at sælge butikken ? For et år eller to siden måske under Lisa, men med de resultater og pipeline, synes jeg, der skal noget meget ekstra ordinært på bordet, som jeg ikke tror ret mange er klar til honorere før det er for sent. P.t ser det sgu godt ud !!
-
Det er i morgen vi får et hav af de vigtige daradata... I dag er det primært Arzerra maintaince data "Oral præsentation" som er det spændende
-
Og det er fra 21-22.30 dansk tid så vidt jeg kan se. Så får vi nok præsentationen på genmabs hjemmeside umiddelbart derefter
-
I morgen får vi så dara+revlimid kl. 21-22.30 og så Dara multikombostudiet engang midt om natten DK time
-
Tweets som den her giver en god indikator på hvor vi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind